Zdravím vás!
Právě jste zavítali na blog nyní jíž devatenáctileté dívky. Buďte po chuti a přečtěte si vše, co vás zajímá.

Pokud máte zájem o bližší kontakt:
doeinthewoods@seznam.cz

úterý 25. července 2017

ŽIVOT



Ahoj krásky! ♥

Jste překvapené? Ani se vám nedivím. Kdo by čekal, že se znovu ozvu. Právě jsem se dívala, kdy jsem se naposledy ozvala...a páni..10.ledna 2016. Pokud jsem tedy nějaké novější články nesmazala.Tak dlouho jsem o sobě nedala zmínku? Ani nevíte, kolik věcí se za tu dobu změnilo. Kde začít?

Pamatuje si na tu smutnou holku, která ze sebe měla jen komplexy? Tak ta je mimo hru. Tohle považuji za největší překvapení. Nevím jak, nevím proč a nevím co. Každopádně je ze mě nyní holka s dostatečným sebevědomím, která si stále drží své hranice. A chci tím říct, že nyní nemám až takové velké traumata ze zrcadel. Ovšem, i teď se najdou určité chvíle a situace, kdy bych to zrcadlo nejraději rozmlátila kladivem na milion kousíčku, ale z toho se najdou i situace, kdy do toho zrcadla na tu sexy kočku prostě mrknu ;-)

Nejspíš při mně stáli všichni svatí, ale i já dokončila školu. Tenhle poslední rok na intru i ve škole utekl jako voda a čekal mě květen plný zkoušek. Maturovala jsem v úterý spolu se třemi kluky. Snad to nebylo jen kvůli tomu, snad jsem je okouzlila i vědomostmi. Jsem nadmíru spokojená s výsledkem. A mé spokojenosti přidává i ta informace, že od záři nastupuji na vyšší studium do Brna. Proč vyšší? Pominu-li fakt, že jsem tak trochu zaspala datum podání přihlášek na určitou univerzitu, tak v tom hraje i roli to, že si v studii na vs až tak moc nevěřím. Uvidíme, třeba se to ještě změní. Jsem zvědavá, co mě čeká.

Prožila jsem vztah. Nuže...jak se to vezme vztah. Nebyl to vztah se vším všudy. Ale jako první lásku to označím. Dal mi toho do života hodně, první kluk ke kterému jsem byla otevřená. Ukončila jsem to já, protože jsem došla do určitého bodu, že potřebuji ještě volnost. Nejspíš si říkáte fííha....Taky jsem začala víc žít. Chodím na párty, ale s alkoholem samozřejmě opatrně. Zejména po některých akcích. Ale co. Na to navážu..

Jsem nesmírně ráda za mé nejlepší kamarády. Miluji, MILUJI- naši partu. I když mě mrzí, že někteří v tom nyní dělají chaos. Ale to se ještě vyřeší. Jsou to ti nejbáječnější lidi. A 10.1.2016 jsme se ještě neznali.
Řadím zde šest kluků z vedlejší vesnice a čtyři holky včetně mě. Navíc je zde M. Nás 10 je pevný základ.
Kluci mi toho hodně dali. Jiný pohled na svět, zlepšení v sobě samé,důvěru, pocity,..
Trávíme spolu nyní hodně času a to už od června 2016, kdy jsme se seznámili na akci. Červen 2017 byl zlomový, jelikož nejmladší díl z nás měl nehodu na motorce. Situace byla vážná, ale každým dnem se zlepšuje. Jen mě mrzí, že jsme byli na návštěvě v nemocni pouze jednou. Zasloužil by si návštěvu každý den!
V utnutí mého prvního vztahu mají taky vliv. Nyní zažívám něco, co jsem nikdy necítila.
Čeká nás ještě mnoho společných akcí, například nyní v pátek nás čeká túra po hřebenech.

Nevím jak je to možné, jestli jsem to dávno přehlížela, nebo jsem to nechtěla vidět, ale kluci mi píšou. Chápete, že ano?! Myslím tím, zdá se mi, jako by vyjadřovali o mě zájem. To mě moc těší a dodává sílu na sobě pracovat dál.

Chodím běhat!! Ano, je to pravda. A maximálně si to užívám. Stále nejsem ještě profesionál, ale ten pocit je vážně jako droga.
Snažím se jíst zdravě (ehm....dneska pytlík brambůrek). Opravdu přísahám, že takové hnusy se snažím velmi omezit.
Taky je ze mě dárce krve. Chci ještě povýšit a zapsat se do registrů dárců kostní dřeně.
Zítra se chci objednat ke kosmetičce a následně zkusit napsat email jedné slečně. Pokud by to vyšlo, tak vám to napíšu a pokud to nevýjde, tak vám stejně napíšu :D


Drazí, svrběla mě ruka už tak týden tohle všechno sepsat. Zkoušela jsem si psát deníky, ale nefunguje to. Já moc ráda škrtám a začínám psát divně. Třeba napíšu začátek, pak do toho konec atd... Takže chápete, proč volím tuhle možnost. Nevím, jak dlouho mi vydrží psaní. Možná je to nárazová touha. Každopádně se pokusím vás vždy o něčem novém informovat.

Mějte krásný večer.
P.


Žádné komentáře:

Okomentovat